[Pardus-kullanicilari] YNT: Çift işletim sistemi seçim değiştirme

msen63 msen63 at ttmail.com
14 Kas 2009 Cmt 19:11:50 EET

Arkadaş 2008 kurduğunu belirtmiş, dolayısıyla çözüm önerimiz de buna göre olmalı. Kök dizininde sırasıyla boot > grub > grub.conf dosyalarına girilerek kurulu sistemlerin sıralamasına bakılmalı. Buradaki default sözcüğünün karşısındaki rakam windows'un açılış seçeneklerinin yazılı olduğu sıralama numarasına göre değiştirilmeli. Bu sıralamada windows 1. sırada gözüküyorsa default:0, ikinci sıradaysa default:1, üçüncü sıradaysa default:2 olmalı. Tabii grub.conf'a yazma hakkı için yetkili (root) olarak açılmalı.

Mustafa ŞEN
G. S. Öğretmeni / MANİSA