[Pardus-kullanicilari] Hala Ati'de Sorun var mı?

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
14 Kas 2009 Cmt 16:05:28 EET

Ati Radeon HD 4670 AGP kullanıyorum. Artık bunda da bir sorun yoksa sorun yoktur her halde.
Sadece sistem ilk açılışta güncellemeleri konsoldan yapıp ati sürücülerini yükleyip sistemi yeniden başlattım.
Daha sonra siyah ekran da "Ctrl" + "Alt" tuşlarına basılı tutup  "-"  tuşuna birkaç defa basarak , frekansı düşürdüm; sitemi açtım ve çözünürlülük ayarları yaptım.
Sistem tıkır tıkır...

Mustafa Cem ARMUTLU