[Pardus-kullanicilari] YNT: PlayOnLinux ile internetexplorer kurulumu.

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 20:20:33 EET

Selamlar,
Valla ben de tam anlamam ama sınav sonuçları devam çizelgesi ve sınıf
listesi gibi işlemlerde adını hatırlamadığım ve sanırım activex olan ilk
defa yüklenmesi geeken bir rapor gereci vardı. Orada sıkıntı yaşadık
sanırım.

Bir de taslak, çalışma planları gibi bir yerlerden bir şeyler
indirdiklerinde OOo ile bozuk görünen belgeler vardı...

Velhasıl çok kasmadan Virtualbox ile Findoz kurup konuyu kapatmıştım.
Ama 2009'da denemedim Vine bayaa gelişiyor. Mutlaka yeni çözümler gelmiştir.

Yakınımın bilgisayarı ilke verilen öğretmen exper dizüstü
bilgisayarlarından. Yani çok zayıf. O yüzden hala 2007 kullanıyor...

Kolay gelsin,
Mucip:)

msen63 yazmış: