[Pardus-kullanicilari] Hala Ati'de Sorun var mı?

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 18:38:55 EET

13 Kasım 2009 Cuma günü (saat 18:19:50) Tahsin Kesoglu şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar, Pardus 2009 çıktıgında indirip kurmuştum laptopuma ama
> ati driver sorunu vardı.Bende geçici olarak windowsa döndüm.Şimdi ise iyice
> sıkıldım xpden virüslerle başım belada. ati driverinda i gelişme varmı?

Yeni model Ati ekran kartları için Linux sürücüleri depolarda bulunmaktadır. Kurulu olan Pardus'un
Sistem ayarlarını açın, Ekran uygulamasının önerdiği fglrx paketlerini, paket yöneticisi ile kurun.
Daha sonra yine Ekran uygulaması ile aygıtı yapılandırın.

Kubilay KOCABALKAN

TEST TÜM ELEKTRONİK SAN.VE TİC.A.Ş.
TESCOM UPS AKDENİZ BÖLGE MÜDÜRÜ

Tel. : 0 242 229 85 00