[Pardus-kullanicilari] Pardus'te Skype sorunu

Muhammed ER er.muhammed at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 14:45:27 EET

> Pulseaudio ses denetimi uygulamasında skype ile görüşmeye yaparken bir kanal
> ayrılmış gözüküyor mu? Sisteminizde tek bir ses kartı mı var yoksa daha
> fazla mı?

Merhaba,

Bende ki sorunda şöyle: Skype çalışıyor, ilk denememde ses gidip
geliyor. Ama ikinci ve sonrasında ki denemelerde ses sadece geliyyor.
Karşı tarafa gitmiyor.

İki şekilde çözüm yolu buldum.
     1. Skype'yi kapatın. rm ~/Skype  yapın. Tekrar çalıştırın. Ama bu
sadece ilk aramanızı düzeltiyor. İkince aramanızda aynı işlemleri yine
yapmalısınız.
     2. Skype ses ayarlarından, ses denetimini Skype kendisi yapsın
ibaresinin deaktif edin. Ama bu seferde karşı tarafa ses gitmiyor ama
geliyor.

     Bunun içinde biraz araştırdım. Pulseaudio'yu sildim tekrar
kurdum, aynı anda bir sürü program kaldırıldı(k3b .... gibi
programlar)
     Ama sonuçta düzelmişti. Bende baştan sistemi adam akıllı kurayım
dedim ama aynı ayarı tekrar tutturamadım :D

    Tek ses kartımız var. Pulseaudio ile skype için kanal
açılıp-açılmadığını nasıl kontrol edeceğiz?

Selametle.