[Pardus-kullanicilari] 64 bit pardus sürümü

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
12 Kas 2009 Per 21:25:15 EET

Gökhan bey 8 GB ram edinmemin sebebi, Matlab'da yaptığım hesaplamaların çok
büyük matrislerde gerçekleşmesi. Ayrıca çok da zaman alıyorlar. Dolayısıyla
4 çekirdekli bir bilgisayarda Matlab'ın paralel hesaplama destekleyen bir
versiyonuyla çalışıyorum. Açıkçası bu makinada henüz ciddi bir matlab
zorlaması yapmış değilim ama bu makinayı sırf bu işler için edindim. Eğer
beklediğim performans işletim ssiteminden kaynaklanırsa açıkçası üzülürüm.

Bir de pardus gezegeninden Necdet Yücel hocanın bloguna baktım. Görünüşe
göre 2010 İlkbahar sonunda 64 bit desteğimiz geliyor.

Emre bey matlab'ın PAE'den ne kadar anladığını bilmiyorum ama belirttiğiniz
bu noktadan bir araştırma yaparım.

İyi Çalışmalar,

Çağaçan Değer