[Pardus-kullanicilari] kamereda görüntü ters çıkıyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Kas 2009 Per 16:34:18 EET

On 11 Kasım 2009 Çarşamba 17:43:58 Recep KILIÇ wrote:
> Onur Bey söylediğiniz lbv4l güncellemesini 2009 test deposundan yaptım
>  fakat bir değişiklik olmadı, sorun hala devam ediyor..

 Kameranızı hangi programla deniyorsunuz ?

 Şu [1] dosyayı bilgisayarınıza indirip (örneğin /tmp dizini altına), root
yetkileri alıp

 su -

 komutu ile olabilir, "-" kısmından önce boşluk var, sonra parolanızı
gireceksiniz

 cd  /tmp

 chmod +x /tmp/dmiinfoarchive
 /tmp/dmiinfoarchive

 komutlarını çalıştırıp oluşan /tmp/dmidata.tar.gz  dosyasını bana iletir
misiniz ?

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/code/dmiinfoarchive