[Pardus-kullanicilari] Mouse ile üzerine gelince dosyalar çalışsın

Fehmi Can SAGLAM fehmican.saglam at tubitak.gov.tr
12 Kas 2009 Per 09:41:26 EET

ahmet nal wrote On 11-11-2009 19:20:
> 8 sene önce bilgisayarıma redhat kurmuştum. Mouse ile müzik veya video dosyalarının üzerine gelince dosya çalmaya başlıyordu. Bu özellik pardus 2009 da mevcutmu acaba. Çok kullanışlı bir özellikti bunu nasıl devreye sokarım

son kde güncellemesi ile dolphin'de önizlemeyi açarsanız ses ve video
dosyalarının önizlemesini yapabiliyorsunuz yanılmıyorsam. ya da
panellerden biri bu özelliğe sahip. sonuç olarak bu özellik var ve
kullanıyorum ama nerden ayarlandığını şu an hatırlayamıyorum. arayın
oralarda bir yerde olsa gerek:)