[Pardus-kullanicilari] Radeon sürücüsü

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
11 Kas 2009 Çar 14:51:09 EET

Daha önce bildirdiğim aşağıdaki durum güncellemelerden sonra
yaşanmıyor.Sisteme kendisi radeon süerücüsü ile açılıyor ve 300 FPS
civarındaki değer 1100 FPS oldu.Flightgear bile yavaşta olsa
çalıştı.Teşekkürler

Radeın xpress 1150(200M) ekran kartım var.xorg-video-radeon sürücüsü kartımı
destekliyor.Ancak normal girişte çalışmıyor ve siyah ekranda kalıyor.Açılış
seçeneklerinde grafik ekran kapalı seçtiğimde ve root olarak (depmod -ae)
(modprobe radeon) ve (service xdm start) komutları işe yarıyor ve ekran kartı
3B destekli olarak grafik ekran açılıyor.Normal açılışta ekran kartını 3B
destekli olarak nasıl kullanabilirim.İlave olarak Pardus 2009 kullanıyorum.Son
kernel güncellemesini de yaptım.

--
Cengiz Kaptan