[Pardus-kullanicilari] Win7 ve Pardus

Güngör Basa gungorbasa at hotmail.com
10 Kas 2009 Sal 23:21:22 EET

Evet aynen resimdeki kisimda tek parca gozukuyor.ve NTFS biciminde harddiskim zaten win kurmak icinde en iyi olan bicim o.
From: selimok at gmail.com
Date: Tue, 10 Nov 2009 22:04:07 +0100
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Win7 ve Pardus

Merhaba,

Emin olmak icin soruyorum tek parca olarak gördügünüz adim [1] adresindeki resimde görülen adim degil mi? Cünkü bundan bir önceki adimda sabit disk secimi yapiliyor ve orada sabit diskin tek parca görünmesi normal.

Birde Windows altinda bölümlediginiz disk bölümünün bicimi nedir? (NTFS ?)

Iyi calismalar,
Selim

[1]: http://www.pardus.org.tr/kurulum/ekran-goruntuleri/8/

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010