[Pardus-kullanicilari] Amsn

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
9 Kas 2009 Pzt 12:02:10 EET

Pazartesi 09 Kasım 2009 günü (saat 11:10:53) Erdem ARTAN şunları yazmıştı:
> Farsight2 paketinin kurulu olmamasından kaynaklanabilir.
> farsight2 ve libnice paketlerini kurmayı, zaten kurulmuşlarsa tekrar
> kurmayı deneyin.
> Tabii bu bir olasılık, kesin böyledir demiyorum.
> Erdem Artan
İlgil paketleri kaldırdım.pisi cache'yi boşalttım ve yeniden indirerek
kurdum.ev dizinindeki dosyaları sildim ve sonuç alamadım.ancak daha sonra
webcam'in mikrofonunu kapattım.amsn ses ve görüntü ayarlarını yaptım ve
tamam.Bağlandım ama ses ve görüntülü arama henüz yapmadım.
--
Cengiz Kaptan