[Pardus-kullanicilari] Wireless Bağlantı Sorunu

Cagatay Parlak cagatay.parlak at ogr.iku.edu.tr
8 Kas 2009 Paz 14:06:02 EET

Merhaba arkadaşlar yeni bir pardus kullanıcısıyım. Kablosuz bağlantıda sorun
yaşıyorum. Ağ ayarlarını yaparken DHCP(otomatik) yi seçtiğim zaman ağ adresi
alınamıyor uyarısı alıyorum. Bu bilgileri elle girdiğim zaman
adres:192.168.1.6 ağ maskesi:255.255.255.0  ağ geçidi: 192.168.1.1 olarak
ayarlıyorum bukez bağlanıyor ama internete girmiyor. Modemimin markası
pikatel. Vistadan falan internete girebiliyorum ancak Pardusten giremiyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum Teşekkürler.