[Pardus-kullanicilari] Ynt: Tvtime neden kararlı çalışmıyor?

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
6 Kas 2009 Cum 13:25:02 EET

Date: Fri, 6 Nov 2009 12:12:21 +0200
From: fahri donmez <fahridon at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Tvtime neden kararlı çalışmıyor?

bilgisayarınızda webcam takılı mı?

06 Kasım 2009 11:31 tarihinde  <hadildonmez at mynet.com>
yazdı:
> Merhaba.
>
> Bilgisayarımda; Pardus 2009, XP ve Pardus 2008.2 bir arada kurulu.
Pardus
> 2009 üzerindeki Tvtime kararlı çalışmıyor. Bir açıyorum, üzerinde
"sinyal
> yok" yazan masmavi bir ekran çıkıyor. Yeniden başlatıyorum normal
şekilde
> çalışıyor. Bunun belli bir periyodu da yok. Tamamen kafasına göre...
Diğer
> bölümlerde böyle bir sorun yok; ne zaman açsam tv izleyebiliyorum.
>
> Kde Tv, 2009 depolarına bir türlü giremedi. Galiba bir uyumsuzluk
> dolayısıyla hiç girmeyecek. Acaba Tvtime'daki bu kararsızlık
giderilemez mi?

> Saygılarımla.
>
> H.Adil Dönmez

YANIT: Fahri Bey, webcam var ama takılı değil. Ayda yılda bir
ihtiyaç olduğunda takıp, işim biter bitmez çıkarıyorum. Çünkü devamlı
takılı kaldığında kameranın üzerindeki mikrofon ve ışıklar sorun
yaratıyor.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.