[Pardus-kullanicilari] airties adsl modem

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
5 Kas 2009 Per 13:16:21 EET

05 Kasım 2009 Perşembe günü (saat 12:53:44) RECEP TUNÇ şunları yazmıştı:
> Selamlar kablolu modemle bağlantıyı kolayca yapmıştım ancak kablosuz
> modemle denediğimde
>

> ( kablosuz ağlar ) altında tanımlı herhangi birşey yok..  adsl modemimi ve
> usb adaptörü nasıl tanıtabilirim? Teşekkürler

> Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
> http://windows.microsoft.com/shop

İyi günler Recep Bey,

Sorununuz anladığım kadarıyla Airties ADSL modeme bağlanmak için kullandığınız
USB kablosuz ağ cihazı Pardus Ağ Ayarları kısmında görünmüyor. Bu nedenle de
bağlantı kuramıyorsunuz. Doğru mu?

Eğer öyle ise USB kablosuz ağ cihazının marka ve modelini belirtin. Belki
kullanıp da sorunu çözen bir arkadaş olabilir veya bilgilerimizle bizde
yardımcı olabiliriz.

İyi günler.
--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK