[Pardus-kullanicilari] webcam

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Kas 2009 Çar 21:49:55 EET

Arkadaşım
a4tech 835 kameranız cip seti vimicro veya ZC301PLH olarak tanınanlardan ise
sorunsuz olarak gspca pk muhtevası olarak çalışır.a4tech pk5 modeli vimicro
ZC301PLH olarak tanıdı ve sorunsuz çalıştı.winxp den tek farkı winxp için
verilen driver cd i ile yüklenen programcık ile yapılabilen ufak tefek
şeyleri yapamıyorsunuz.Bunlar için depodan ekstra pk.kurmanız gerekli.İyi
çalışmalar