[Pardus-kullanicilari] glchess kurulumu

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
4 Kas 2009 Çar 11:30:01 EET

Ubuntu'da gördüğüm glchess oyununu Pardus'a kurmak istedim.
Depolardaki satranç oyunlarında bu oyunda gördüğüm bir özelliği
(tıklanan taşın gidebileceği kareleri gösterme özelliği sayesinde
oğlum bu oyunu rahatça oynayabiliyor) bulamadığım için bunu istedim.
glchess-1.0.6.tar.gz dosyasını indirdim. Ark ile açtım. glchess-1.0.6
dizinine girip F4 komutu vererek konsolu dolphin penceresi içinde
açtım. root olarak make ve makefile komutlarını verdim. Muhtemelen
programı böylelikle kurdum. Ancak oyunu açamıyorum. 2009 için pisi
paketi de yapılmamış. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi