[Pardus-kullanicilari] Swap Hatası

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
3 Kas 2009 Sal 08:32:08 EET

Blue Berry yazmış:
> Abdullah Bey sağolun da fstab-update i konsole da yazıyorum bash da
> böyle bir komut yok diyor.diğer dediğinizi de belirttiğiniz yerde
> yazıyorum ama save dediğimde kaydedimiyorum uyarısı veriyor ne
> yapabilirim?herşeyi nereye nasıl yazacağımı her detayıyla
> yazabilirseniz sevinirim.

komut çalıştır penceresine
kdesu kwrite /etc/fstab
yaz parola sorulacak root parolanı yaz. ilgili satırı ekledikten sonra
kaydedebildiğini göreceksin.

update-fstab da olabilir komut
root olarak konsolda update yazıp tab tuşuna başarsan update ile
başlayan komutlar listelenir.
kolaylıklar

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com