[Pardus-kullanicilari] Açılışta sorun

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
2 Kas 2009 Pzt 23:57:52 EET

Merhaba.

Pardus 2009'um açılırken sorun çıkarmaya başladı. Ön yükleyici ekranını
geçtikten biraz sonra, mor zemindeyken konsol ekranı çıkıyor ve ya root
şifremi girmemi, ya da Ctrl+D'ye basmamı istiyor. Root şifresi girersem
kullanıcı adıma ait masaüstümü göstermiyor. Ctrl+D ile geçersem, sanıyorum
yetkili kullanıcı hakları vererek yapılandırdığım kullanıcı adımın
yetkilerinden bazılarını vermiyor. Örneğin diskin diğer bölümlerine göz
atmak istediğimde "izin verilmedi" gibi bir uyarıyla karşılaşıyorum.

Bu iş daha önce bir kere daha başıma gelmişti. Hangi sürüm olduğunu
hatırlamıyorum. Ya 2008.2, ya da 2009'un kararsız sürümlerinden birisinde
olabilir. Ancak o zaman (galiba) güncellemeler ile sorun kendiliğinden
ortadan kalkmıştı.

Yeniden kurmak dışında bir çözümü var mıdır?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.