[Pardus-kullanicilari] Sistem kilitlenmesi.

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
2 Kas 2009 Pzt 15:24:55 EET

Merhaba Arkadaşlar

Dün sabah gayet güzel çalışan Pardus 2009 öğleden sonra açtığımda
kilitlendi. İlk iki-üç dakika sistem çalışıyor sonra ne oluyorsa birden
fare ve klavye devre dışı kalıyor. Ctrl esc tuşları işe yaramıyor. Bir ara
kızım bilgisayarı kullanmıştı. Kendisi arabalı bir oyunu açmak istediğini
ve oyundan çıkamadığı için bilgisayarı resetlediğini söyledi. Sanırım bu
nedenle sistem kilitleniyor.

Bir başka konuda üç boyutlu oyunlardan sonra masa üstündeki herşey yer
değiştiriyor veya üst üste geliyor. Ekran kartım Ati radeon x1550.
Yardımcı olursanız sevinirim.

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.