[Pardus-kullanicilari] Radeon sürücüsü

Fethican Coskuner fethicanc at gmail.com
1 Kas 2009 Paz 23:05:16 EET

2009/11/1 Ali Cengiz Kurt <alicengizkurt at gmail.com>

> tekrar
> komutları

> mu?

> Sayın Aşıcı komut işe yaramadı.Beş kere sistemi yeniden başlattım.Siyah
> ekranda kalıyor.

   Bu hata #9820 de bahsedilen sorunla aynı sanırım. Bu sorun bende de hala
devam ediyor ancak her açılışta xdm servisini elle başlatmaya o kadar
alışmışım ki bunun bir hata olduğunu unutmuşum açıkçası.

    Fatih ben hatayı tekrar açıyorum. Ali Bey siz de kendinizi hatanın CC
listesine eklerseniz oradan takip edebiliriz gelişmeleri.

---
Fethican