[Pardus-kullanicilari] Radeon sürücüsü

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
1 Kas 2009 Paz 19:53:19 EET

Selamlar,
Dün akşam bir mesaj göndermiştim.Ancak yayınlanmadı.Bu yüzden tekrar
gönderiyorum.
Radeın xpress 1150(200M) ekran kartım var.xorg-video-radeon sürücüsü kartımı
destekliyor.Ancak normal girişte çalışmıyor ve siyah ekranda kalıyor.Açılış
seçeneklerinde grafik ekran kapalı seçtiğimde ve root olarak (depmod -ae)
(modprobe radeon) ve (service xdm start) komutları işe yarıyor ve ekran kartı
3B destekli olarak grafik ekran açılıyor.Normal açılışta ekran kartını 3B
destekli olarak nasıl kullanabilirim.İlave olarak Pardus 2009 kullanıyorum.Son
kernel güncellemesini de yaptım.
--
Cengiz Kaptan