[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
31 Mayıs 2009 Paz 23:45:50 EEST

Merhaba.

Pardus 2009 Alfa'yı diskimin bir bölümüne kurdum. Daha önce 2008
üzerinde denemeler yaptığım için alışmam da kolay oldu.

Bazı arkadaşların belirttiği gibi bana da KDE 3'ten daha hızlı gibi
geldi. Üstelik kurulumu da daha çabuk tamamlandı. Sanıyorum 2009'u
hepsinden daha fazla seveceğiz. Emeği geçen herkesin eline sağlık.

Yalnız, pisi arayüzü aracılığıyla Nvidia 180  ve Nvidia module
paketlerini kurduktan sonra açılmaz oldu. Uzun süre beklettiği mor
ekranın ardından konsola düşüp kalıyor. Eskiden böyle bir durumda
xorg.conf dosyasını silerek durumu kurtarıyorduk ama burada ne
yapacağımı bilemedim. Şimdi o konsolu kullanarak son olarak
kurduğum Nvidia paketlerini mi kaldırmalıyım, yoksa kurtarmanın
başka bir yolu var mı? Eğer "paketleri sil" derseniz şu an bunu da
yapamam çünkü konsola doğru şekilde yazabilmek için paketlerin tam
adını hatırlamıyorum.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez