[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009'u USB diskten kurmak

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 22:20:27 EEST

2009/5/30 Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>

> tamam Gökmen bakacağım pakete, otomatize etmen güzel olacak ama bu işin
> windowsta yapılmasını da çözmemiz lazım,
> bir çok kişi özelden & listeden bu konuyu soruyor, vasat bir dizüstünde
> kurulum 15 dakika ve bu yeni geçecekler için
> çok güzel bir başlangıç ;-)

Buna da cevap yazayım.

Fedora'nın liveusb creator uygulamasını inceleyerek yazıyorum biraz.
Path'leri birer değişken içinde tutarak yazıyorum kodu. Böylece setup.py'de
platform kontrolü yaparak;

Eğer platform linux ise, setup(....)
Eğer platform windows ise, import py2exe, setup(....) bilmemne falan diye
paketleme yapacak. Ama daha grafik arayüzü bile yok şimdilik =)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net