[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009'u USB diskten kurmak

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 19:48:30 EEST

30 Mayıs 2009 Cumartesi 17:31 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> Ben Onur'a geliştirici listesinde söylemiştim, şuan hata giderilmiş olmalı.
> Sistemin güncelliğinden emin miyiz?

ben bir güncelleştirme görmedim bu konuda, en son güncelleştirme 2 mayısta
yapılmış.

sistemin durumu bu:
pardus-mobile Selim # pisi ur && pisi lu && pisi info mtools |grep Ad
* 2009-test deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 --/- [--:--:--]
[bitti]
2009-test depo bilgisi güncel.
Yükseltilecek paket yok.
Ad: mtools, versiyon 4.0.10, sürüm 7, inşa 1
Ad: mtools, versiyon 4.0.10, sürüm 7, inşa 1
pardus-mobile Selim #

> Selim madem bu işe el atıyorsun, önce sen denemeye başla istersen oluyor mu
> diye =)
>
> # pisi bi
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/puic/pspec.xml -d
> # pisi it puic*.pisi
> # puic --create
>
> Son komut çıktısı parametreler konusunda sana yardımcı olacak. Fat32
> bootable flash diskinin hazır olduğunu ve sisteme mount edilmiş olduğunu
> varsayıyorum (şimdilik).

tamam Gökmen bakacağım pakete, otomatize etmen güzel olacak ama bu işin
windowsta yapılmasını da çözmemiz lazım,
bir çok kişi özelden & listeden bu konuyu soruyor, vasat bir dizüstünde
kurulum 15 dakika ve bu yeni geçecekler için
çok güzel bir başlangıç ;-)