[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 15:52:01 EEST

"Take no prisoners" sürümünü de biz mi çıkartsak :) . Taban sistem +
xfce + yazıcı paylaşımı, abiword vb. basit araçlar içeren  tüm
multimedya, oyun vb. olmadığı bir sürüm olsa kötü mü olur? şöyle +/- 10
 > 100MB aralığında çalışacak bir sürüm. Proje yöneticisi Erkan Bey
duyun sesimizi :).
Tabi Linux'un caching mantığı ile fazlaca ram tercih ettiği - rahat
ettiği doğru. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum, başka bir konu başlığı
ile de tartışabiliriz.

Arz ederim. :D

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org