[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 12:52:42 EEST

Selamlar,
Burada bir özeleştiri yapmak istiyorum... Pardus'un findoz'a göre daha
hızlı olduğu hep yazılıyor ama ben hiç bunu yaşayamadım... Mesela
şirketteki üzerinde findoz çalışan (kabul edilebilir bir hızda!)
makinayı Pardus 2008-2 yaptım. Hız oldukça düşüktü. XFCE nispeten
hızlandır mı dedim ama çok da büyük bir hız farkı olmadığını gördüm...

Son olarak makina sahibinin verdiği cevap beni çok üzdü: "Abi, Findoz'da
daha hızlı çalışıyordu".... :(

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ali E.İMREK yazmış: