[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2009'u USB diskten kurmak

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 12:48:57 EEST

2009/5/30 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>

> PARDUS 2009'u USB diskten kurmak için Selim TAVŞAN beyin PARDUS wiki'ye
> 2008 sürümü için yazdıklarını birebir uygulayınca USB diskten 2009'u da
> kurabildim. USB disk kullanmak isteyenlerin 2009 için tek dikkat etmesi
> gereken; syslinux.cfg dosyasının içeriğini aynen

Öyle yazmak yetmiyor malesef. Eğer Pardus 2008'deyseniz yetiyor. Pardus
2009'daysanız gfx satırı:

ui gfxboot.com /boot/syslinux/init

olmalı. Bir de Pardus 2009'un hangi sürümünu USB'ye yazdırmaya çalıştığınız
da önemli. Hatta syslinux'un hangi sürümünü kullandığınız bile =) İki gündür
kafa patlattığım bir konu..

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net