[Pardus-kullanicilari] USB HDD'yi geç tanıma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 08:16:37 EEST

Arkadaşım
Emre bey haklı 3,6 luk hdd.ye haricen adaptör ile 12 volt luk beslsms
yapmadığınız zaman usb den aldığı 5 volt besleme ile randıman alamazsınız.
3.5 hdd ler 2.5 hdd lerin aksine 12 volt ve 5 volt beslsmeyi aynı anda
kullanır.standby durumunda 5 volt data transferi ve işlem yapma durumunda 12
volt çeker. Siz birtek usb den beslemeniz gerekli beslsms desteğini
sağlayamadığınız için disk üzerindekileri okuması çok uzun sürer.
Benim kullandığım 3.5 lik 250 Gb lık seagate Hdd nin 12+5 Volt beslemeli
harici adaptörü mevcut ,bağlanma ve transfer hızlı gerçekleşiyor.Hatta 160
Gb lık 2.5  birtek usb beslemeli 5400 rpm lik harici diskten veri altarım
hızı daha yüksek.