[Pardus-kullanicilari] zip sorunu

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 22:52:11 EEST

ls -l test* vermeniz gerekiyordu görmek için ama bold yaptığım için **
şeklinde çıkmış, şöyle düzeltelim,
gzip test komutundan sonra test.gz şeklinde oluşması lazım dosyanın.
Dolayısıyla, bzip2 test.gz ninde test.gz.bz2 oluşturması lazım,

sadece ls -l ile kontrol edelim.

Olumsuz sonuç alırsanız su - root ile root olarak

pisi rm gzip
pisi rm bzip2

ve

pisi rm gzip