[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 alfa çözünürlük sorunu

yakup geçgel difgeo at gmail.com
29 Mayýs 2009 Cum 22:47:28 EEST

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
kurulum sorunsuz bitti.
Nvidia sürücülerini indirip kurdum.
*zorg -d nvidia/xorg-video-nvidia180* komutunu verdim.
Masaüstü efektleri de dahil olmak üzere sorunsuz kullanmaktayım.

Nvidia sürücüsünü kurmadan önce çözünürlüğüm 1280x1024 iken sürücüden sonra
1024x768 e düştü.
gerçi 2008 de de aynı problemi yaşıyorum. ancak *xorg.conf *dosyasına
gerekli çözünürlük değerlerini girince normale dönüyordu.

Gelelim probleme *xorg.conf* dosyasında gerekli değişikliği yapabileceğim
ayar bölümü bulunmuyor. Elle girdiğim zaman maalesef *kdm *çalışmaz oldu.

Acaba çözünürlüğü nasıl tekrar 1280x1024 e yükseltebilirim.