[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 21:55:47 EEST

Gürol Beyin söylediğine aslında şöyle bir ek yapmak gerekiyor sanırım.
Ülke olarak çok zengin bir ülke sayılmayız, dolayısıyla, bir donanımın,
2-3 yıl içinde eskidiğini ama kaliteli cihazların 8-10 yıl
kullanılabildiğini düşünürsek, eski ve düşük bütçelerle toplanan
mütevazi bilgisayarlarıda çalştırabilecek az sistem kaynağı kullanacak
bir sürümün olması bir gerekliliktir bence, Pardus projesinin kesinlike
böyle bir görevi olmalı. Söz konusu sürüm nettop-netbook sınıfını da
çalıştırır mı bilemiyorum.

1999 model PIII 500MHz 196MB-RAM li makinayı geçen ay ölmeden önce
debian yüklü, firewall ve yazdırma sunucusu olarak kullanıyordum.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org