[Pardus-kullanicilari] ext4 dosya sistemi

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
29 Mayıs 2009 Cum 14:32:55 EEST

30 May 2009 Cumartesi günü (saat 01:19:25) ramazan şunları yazmıştı:
> Kusura bakmayın arkadaşlar benim anlamadığım 2008 i kullanırken güncelleme
> yolu ile 2009 a geçiş yapabilecekmiyiz ve bu geçişte ext3 dosya sistemimiz
> otomatik olarak ext4 olacak mı? Veya artı bir işlemler olacak mı?
> Teşekkürler..l

Güncelleme ile olmasada, özel bir uygulama çalıştırarak Pardus 2009'a geçilecek. (Pardus 2008 bir
süre daha yaşıyacak.)
ext3 > ext4 geçişi bu uygulama ile olmayacak. Geliştiriciler, haklı olarak, olası veri kayıpları
riskini almak istemiyor.
ext4 için yeni kurulum yapmak en sağlıklısı.

Kubilay KOCABALKAN