[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 alfa açılmama

Celalettin AKARSU celaleddinakarsu at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 09:19:57 EEST

Pardus 2009 Alfa yı
AMD Sempron 64 işlemci, 512 RAM, ATI Radeon 9200 seri ekram kartı olan bir
masa üstü bilgisayara kurdum.
Kurulumda sorun çıkmadı. Yeniden başlatıldığında, grafik ekranda bilgisayar
kilitlendi. Zannederim sorun Ati ekran kartında.
zorg -d xorg-video-radeon (zannederim böyleydi) komutunu verdiğimde
kurulu değil diye hata veriyor.

Ati ekran kartı yine beni şaşırtmadı hata verdi.

28 Mayıs 2009 Perşembe 15:01 tarihinde Selim Tavşan