[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 alpha kurulum sorunu (Acil Yardım)

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 00:05:12 EEST

Selim bey ilginizden dolayı teşekkürler masaüstünde 2009 dan pes ederek
tekrar 2008 kurdum. Kurulumda hiç bir sorun yada sıkıntı olmadı. Neyse
artıık adam akıllı hale gelene kadar 2008 e devam sonra 2009 inş. yarın yeni
bir cd ile tekrar deneyeceğim ama. Ben sindiremem böyle hataları. Yapacam
dedim mi yaparım pc konusunda :D

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

28 Mayıs 2009 Perşembe 23:47 tarihinde Selim Tavşan