[Pardus-kullanicilari] pardus netbook sürümü

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
27 Mayıs 2009 Çar 05:00:09 EEST

27 Mayıs 2009 Çarşamba 00:30 tarihinde Baris CUHADAR <pardust at gmail.com>yazdı:

> Ayrıca ilgili bağlantıda, isolinux.cfg syslinux.cfg olarak
> değiştirilirken, isolinux.bin syslinux.bin olarak değiştirilmemiş.
> Kurulan cd için olmasa bile çalışan cd için bu gerekli.

Merhaba,

2008.1 ve 2008.2 çalışan cdleri ile bu değişikliği yapmadan değişik
sistemler boot oldu, hiç sorun yaşamadım.
ayrıca ubuntu/kubuntu ve fedora için de bu durum geçerli. onların kendi
otomatik araçları da bu dosyayı isolinux.bin
olarak bırakıyor.

ama siz sorun yaşayıp bu şekilde çözdüyseniz mutlaka bir ilgisi vardır,
sorun çıkardığından eminseniz,
wikide o kısmı düzenleyin çalışan cd için olan yazıda, o haliyle kaldığı
sürece zaten kullanılmayan bir dosya olarak gözüküyor
benim gözüme ama emin değilim...