[Pardus-kullanicilari] Merhaba

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
26 Mayıs 2009 Sal 16:25:38 EEST

Aramıza hoş geldin.

Aşağıdaki linki okuyarak başlayabilirsiniz.İzmir'de oturuyorsan kurulum
içinde yardım edebilirim.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

Murat Takcı <fatihmurat at hotmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
26.05.2009 16:22
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

<pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
cc

Subject
[Pardus-kullanicilari] Merhaba

Merhaba,

Ben bilgisayarla tanıştığımdan beri Windows ve uygulamalarını
kullanıyorum. Fakat Pardus ve ilgili çalışmaları da uzaktan da olsa takip
ediyorum. Doğrusu bu ya ulusal bir işletim sistemimizin olması ve bunun
başarı ile çalışması, kullanıcı sayısının her geçen gün artması beni
gururlandırıyor.

Artık bende Pardus kullanmak istiyorum fakat nerden başlayacağımı ve nasıl
yapacağımı bilmiyorum. Dizüstü bilgisayarımda Windows Vista Home premium
kullanıyorum. Ek olarak da Pardus yükleyip kullanmak istiyorum. Bunu nasıl
başarabilirim?

Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini