[Pardus-kullanicilari] Merhaba

Murat Takcı fatihmurat at hotmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 16:22:30 EEST

Merhaba,

Ben bilgisayarla tanıştığımdan beri Windows ve uygulamalarını kullanıyorum. Fakat Pardus ve ilgili çalışmaları da uzaktan da olsa takip ediyorum. Doğrusu bu ya ulusal bir işletim sistemimizin olması ve bunun başarı ile çalışması, kullanıcı sayısının her geçen gün artması beni gururlandırıyor.

Artık bende Pardus kullanmak istiyorum fakat nerden başlayacağımı ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Dizüstü bilgisayarımda Windows Vista Home premium kullanıyorum. Ek olarak da Pardus yükleyip kullanmak istiyorum. Bunu nasıl başarabilirim?

Murat.