[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

fahri donmez fahridon at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 09:05:32 EEST

Aynı sorunu ben de yaşadım hem prealpha3 hem de prealpha4 ile. fark ettiğim
şu ki eğer sisteminde başka bir disk bölümünde pardus 2008 var ise bu sorun
oluyor. benim diskimde pardus 2008 ve xp vardı. başka bir bölüme pardus 2009
kurmak istemiştim sizin de başınıza gelen durum oldu. ben de 2008 olan
bölümü de sildim ve yeniden kurulum yaptım. yani diskte sadece xp var iken
başka bir bölüme pardus 2009 kurduktan sonra pardus 2009 sorunsuz açıldı....