[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 PreAlfa'da Ses Problemi

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
25 Mayýs 2009 Pzt 22:37:08 EEST

On Pazartesi 25 May 2009 20:29:00 Ahmet Akmaz wrote:
> Ä°yi akÅŸamlar arkadaÅŸlar,
>
> Pardus 2009 PreAlfa 3'te ses gelecekmiş gibi yapıyor gelmiyordu. Yani vak,
> vuk türünden sesler gelip gelip gidiyordu. PreAlfa 4'te de aynı problem
> var. Az önce güncelleme yaptım. Bu durum değişmedi.
>
> Ne yapabilirizin cevabı var mı?

Bu sorun bir kaç kişide daha yaşandı sanırım. Prealfa4 ile tekrar kurulum yapıldığında sorun
çözüldü. Ancak öncelikle depodaki phonon-* paketlerinin hepsi kurulu mu diye kontrol edin. Ev
dizinindeki .phonon ve .pulse ile ilgili bütün ayar dosyalarını silip sistemi yeniden başlatmayı
deneyin. Çözülmüyorsa, prealfa4 ile deneyein ya da daha sağlıklısı Alfa yı bekleyin, birkaç günü var
zaten :)
---
Mehmet Nur Olcay