[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 PreAlfa Güncelleme Sonrası

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 18:48:30 EEST

2009/5/24 Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com>

> Serdar Bey, çok teşekkür ederim. Sağ Ctrl + F1 ile konsole'ye giriş yaptım.
> Yukarıda dediklerinizi uyguladım. Ancak sistem hatası verdi. En iyisi ben
> böyle uğraşıp durmaktansa Pardus 2009 PreAlfa'mı yeniden tertemiz bir
> şekilde kurayım.

verdiği hatayı yazarsanız belki yardımcı olmamız mümkün olur.

yüksek miktarda güncelleme girdiği için depoya, gözden kaçan durumlar
sözkonusu olabilir.

PreAlfa'yı yeniden kurmak istiyorsanız da
http://www.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/Pardus_2009_Prealpha_4.isoadresindeki
en son prealfa iso'sunu denemenizi tavsiye ederim.
--
- Serdar Dalgic