[Pardus-kullanicilari] Media Center programı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 18:22:44 EEST

24 Mayıs 2009 Pazar 17:59 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>yazdı:

> Ubuntu'nun da kendi deposunda bulunmamakta bu yazilim. Aslinda biz de bu
> tip bir kullanici deposu kurup icine depoya girme yeterliligi bulunmayan
> paketleri kurabiliriz. Ya da Gokcen'den rica edip, XBMC'nin yeni versiyonunu
> paketletip, XBMC sitesine koyulmasini saglayabiliriz.

güzel fikir ben bu akşam vakit bulunca (maçtan sonra :P ) paketleri web'e
koyayım indeksiyle beraber.
Siz Gökçen'den yeni versiyonu paketlemesi için rica edin, ben biraz uğraştım
paketlendi ama
açıldığında izinlerde problem oluştu, daha sonra onları da ben
barındırabilirim.
ama XBMC sitesine konabilirse çok daha şık olur...