[Pardus-kullanicilari] ffmpeg sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Mayýs 2009 Paz 17:48:45 EEST

2009/5/23 Baris CUHADAR <pardust at gmail.com>

> ffmpeg ilk çıktı:
>
> Duration: 00:25:52.13, start: 0.000000, bitrate: 141 kb/s
>   Stream #0.0: Video: mjpeg, yuvj422p, 320x240, 30.00 tb(r)
>   Stream #0.1: Audio: pcm_u8, 11024 Hz, mono, s16, 88 kb/s
>
> Aşağıdaki komutu verdiğimde,
>
> ffmpeg -i mv.avi -vb 550000 -vcodec mpeg2video -acodec pcm_u8 mv_r.mpg
>
> ffmepg işlemi yapıyor, fakat oluşan dosyayı çalıştırdığımda ses
> gelmiyor, ses yok.
> İnternette biraz araştırma yaptım, kimi kullanıcıların benzer sorunlarla
> karşılaştığını gördüm.

> [...]

Sadece fikir yurutmek amaci ile:

emre at voyager ~ $ ffmpeg -formats | grep u8
FFmpeg version SVN-r15261, Copyright (c) 2000-2008 Fabrice Bellard, et al.
 DE u8              PCM unsigned 8 bit format
 DEA    pcm_u8          unsigned 8-bit PCM

pcm_u8 gorunmekte burda sorun olmamasi lazim.

emre at voyager ~ $ ffmpeg -formats | grep mp3
FFmpeg version SVN-r15261, Copyright (c) 2000-2008 Fabrice Bellard, et al.
 DE mp3             MPEG audio layer 3
  EA    libmp3lame      libmp3lame MP3 (MPEG audio layer 3)
 D A    mp3             MP3 (MPEG audio layer 3)
 D A    mp3adu          ADU (Application Data Unit) MP3 (MPEG audio layer 3)
 D A    mp3on4          MP3onMP4
 text2movsub remove_extra noise mov2textsub mp3decomp mp3comp mjpegadump
imxdump h264_mp4toannexb dump_extra

Burda mp3 denenebilir veya libmp3lame denenebilir, tabii lame paketi kurulu
olmali.

--
Emre