[Pardus-kullanicilari] Home dizini taşırken oluşan hata

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 17:31:24 EEST

/mnt/sda3 dizinine disk bölümü bağlanmadan copyalanma yapılmış sanırım,
Masaüstü/Sistem'den /dev/sda2 yi açın sonra aşağıdaki komutu uygulayın.
Herşey yolunda giderse /mnt/sda3 dizinini silerek root bölümündeki yeri geri
kazanabilirsiniz, /home dizinini /dev/sda2'ye bağladıktan sonra da /home
içeriğini silerseniz root bölümü birez daha boşalır.

cp -rfa  /mnt/sda3 /mnt/sda2