[Pardus-kullanicilari] chmod değerini 0 yaptım nasıl eskisi gibi olur

Cagatay Yilmaz cagatayyilmaz86 at hotmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 15:52:17 EEST

Selamlar ben chmod 0 / yaprım konsole dan ve hiç bir şey açılamaz oldu ne yapmam  eskisi gibi olması için ?

eğer tüm izinleri tüm kullanıcılara vermek istiyorsan chmod 777 yapman gerekir ama user a tüm yetkileri verip grup ve others a sadece read write vermek istiyorsan chmod 766 yapman gerekir

sanırım sorunun bu

Teker teker mi, yoksa hepsi birden mi? Arkadaşlarınızla ilgili güncel bilgileri tek bir yerden edinin.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx