[Pardus-kullanicilari] ffmpeg sorunu çözüldü

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
23 Mayıs 2009 Cmt 01:26:19 EEST

Kendim ettim kendim buldum, arşive girer belki bir gün birinin işine
yarar. Çözüm şöyleki;

pcm_u8 için kanal mono diyor... ve:

/-ac channels        set number of audio channels
/
çok güzel,

Tek kanalı şöylece belirtiyoruz... -> /-ac 1/   hayatımızı kurtarıyor...

/varyag at parduslinux muzik $ ffmpeg -i izmit_studio_live.avi -vb 550000
-vcodec mpeg1video -acodec pcm_u8 -ac 1 i.avi/

ve 26MB lık sample, 3.4MB oluveriyor.

Gnu/linux kullanıcılarının, yılmaz encoder'ı ffmpeg'e ve
geliştiricilerine sonsuz saygı ve sevgiler.. ;)

--
Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org