[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 %57

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Mayıs 2009 Cum 19:31:56 EEST

On Friday 22 May 2009 19:20:42 Özkan Sürücü wrote:
> İlginiz için sağolun dediğinizi harfiyen yaptım. Ama yemedi. Hala
> ingilizce. heralde yapacak başkada bişi yok. bekleyecez. Bu arada sakın
> güncelleme falan yapmayın ben yandım eller yanmasın :)
> İyi Çalışmalar...

Bu arada 2009 henüz günlük kullanım için hazır değil. Kullanıcı güncelleme
yapmayacaksa prealpha kullanmasının hiçbir anlamı yok.

Söz konusu dil sorunu kurulum programının o dosyaya sistem dilini yazamaması
sonucu oluşmuş bir sorun. Yani gelen güncellemeler herhangi bir hata
içermiyor. O dosyaya müdahele etmedikçe yapacağınız güncellemeler sistem
dilini düzeltmeyecek.