[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 %57

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
22 Mayıs 2009 Cum 15:10:54 EEST

Bu gün pardus 2009 prealfa3 sürümünü denedim. Gözlemlerim şu şekilde oldu.
Yalı görselleştirilmiş harika bir arka plan ile karşıladı beni. Henüz
prealfa aşamasında olduğu için kurulum sırasında da pardus 2008 e ait
slaytlar vardı. Ayrıca sürüm notları henüz hazır değil. Kurulumu virtualbox
üzerinden denedim ve sorun olmadan kurulum tamamlandı.
Masaüstüne geldiğinde ise masaüstünde hiç bir simge olmadığını gördüm bu
beni şaşırttı. Simgeler prealfa olduğu için mı yoktu yoksa hiç masaüstünde
olmayacak mı bilemedim :)
Paket yöneticisi'de prealfa sürümünde mevcut değil. Konsoldan sudo pisi up
dedim ve bir hata aldım. Zaten yol haritasında da paket yöneticisinin hazır
olmadığı görünüyor. Şuan için 1-2 hafta daha bekleyerek asıl pardus 2009 u
kurmanızı tavsiye ederim. Zira şuan için gerekli olan bir çok bileşen henüz
tamamlanmamış. En azından pisi tamamlansaydı güncellemeler sayesinde tekrar
indirme sıkıntısı olmazdı. Neyse resmi olarak çıktı alın hayrını görün
denmeden bidaha indirmem. :)

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ