[Pardus-kullanicilari] Media Center programı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Mayıs 2009 Cum 13:47:11 EEST

Fri, 22 May 2009 13:41:03 +0300, Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com> :

> Teşekkür ederim. Amacım eski bir laptop u sadece bu ise atamak. 52
> inch bir LCD ye bağlayacağım için de bir Media Center GUI daha doğru
> olacak diye düşünüyorum. XBMC diye bir program var ama sanırım sadece
> Ubuntu için kullanılabiliyor.
> Fikri olan varmıdır?
Dizustunun eskiligine bagli tabii ama 720p videolari iyi bir pentium
4 / athlon 3000 civari islemci olmadan; 1080'leri ise daha da yuksek
islemci olmadan oynatmaniz oldukca guc.

XBMC'nin hazir dagitimi bile var sayfasinda onu begendiyseniz.
CD/USB'den boot edebileceginiz gibi, direkt bilgisayarin sabit diskine
de kurabilirsiniz.

                   Doruk