[Pardus-kullanicilari] XML->txt

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 14:04:55 EEST

Benim kurup kullanmadığım bir araç bu ama sourgeforge'da arama yapıca çıktı,
bunun hakkında bilgim yok. Aslında çok az python bilginiz olsa kendinigz
basit bir betik yazıp halledebilirsiniz.

Diğer bir yöntem <...>  </....> taglarını bypass edecek şöyle bir şey
olabilir;

   1. Kwrite ile xml'yi açın
   2. Değiştir aracı ile tüm > işaretlerini --> olarak değiştirin
   3. Tüm < işaretlerini <!-- olarak değiştirin
   4. Tüm <!--/ işaretlerini <br><!-- olarak değiştirin
   5. dosyayı .htm olarak kaydedip Firefox ile açın

--
Ali E.İMREK