[Pardus-kullanicilari] internet prealfa3

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 09:58:00 EEST

Arkadaşım
Alt F' ile açılan pencereye network-manager gir ve enterle parolanı
istediğinde parolanı gir akabinde
Konsol (Terminal ) aç su komutunu ve yönetici parolanı girdikten sonra
network create komutunu gir profil> yazan kısma bir ad ver enterle çıkan
seçeneklere göre seç enterle  en sonunda network up (verdiğin ad) ve enterle
İnternete bağlanmış olacaksınız. Güncellemeleri terminalden root olduktan
sonra pisi up komutu ile gerçekleştirin daha sonra
 pisi la -c desktop.kde.admin  komutunu girerek eksik modulleri kurun
İnternet için yeni bir bağlantı oluşturmak için Alt F2 ile açılan pencereya
network-manager yazarak açılan grafik arayüzden de bağlantınızı
oluşturabilirsiniz.
Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus kurduğunuz prealpha3 sürümü Alpha
sürümüne hazırlık testlerinin yapıldığı sürümdür aradığınız birçok şeyi
bulamayabilirsiniz ve kararsızlıklarla karşılaşabilirsiniz. Hergün bir veya
iki kez güncellemeniz gerekecektir.Zaman zaman diğer modüller de sisteme
entegre edilmek için yüklenip denenecektir tüm bu modüllere menü üzerinden
değil Alt F2 ile açılan pencereye network-manager , veya package-manager
gibi modül programının adını girerek çalıştırabilirsiniz. Kolay gelsin

21 Mayıs 2009 Perşembe 09:18 tarihinde bilgili bülend <